
Veelgestelde vragen
Onderwerp selecteren
Vragen en antwoorden
- Er staat een fout in mijn persoonsgegevens, waar kan ik dit aanpassen?
-
Heb je tijdens de aanvraag een fout gemaakt bij het invullen van je voornaam, achternaam, adresgegevens of geboortedatum? Wij passen dit automatisch aan nadat wij alle documenten van je hebben ontvangen en beoordeeld. Wij doen dit op basis van de informatie uit de aangeleverde documenten. Je hoeft dus zelf niets te doen.
- De rente op de offerte is anders dan in de toewijzingsbrief, kan ik deze toch ondertekenen?
-
Is de rente in de toewijzingsbrief anders dan in de offerte voor je persoonlijke lening? De rente op de toewijzingsbrief is leidend. Wij willen je vragen de offerte toch te tekenen en te uploaden. Wij passen de rente automatisch aan, nadat wij alle documenten van je hebben ontvangen en beoordeeld. Je ontvangt hierna een nieuwe offerte van ons met de juiste rente.
- Kan ik de hoogte van mijn lening aanpassen?
-
Het bedrag dat je wilt lenen noemen we de hoofdsom van de lening. Wil je dit tijdens je aanvraag aanpassen? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail. Het is niet altijd nodig om een nieuwe aanvraag te doen.
Goed om te weten is dat de maximale lening nooit hoger kan zijn dan het bedrag dat vermeld staat op de toewijzingsbrief.
Het is niet mogelijk om de hoogte van je lopende lening aan te passen.
- Kan ik nog extra inkomsten of lasten opgeven voor mijn lopende aanvraag?
-
Heb je extra inkomsten of lasten die je wilt opgeven? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail. Het is niet altijd nodig om een nieuwe aanvraag te doen.
- Kan ik mijn bankrekeningnummer nog wijzigen?
-
Wil je de bankrekening wijzigen waarvan wij de maandlasten van de lening gaan incasseren? Dat kan. Vul het nieuwe rekeningnummer in op de SEPA-machtiging die je aanlevert bij de documenten. Dit document vind je bij de offerte in MijnSVn. Wij nemen je gewijzigde rekeningnummer over uit dit document.