Terug met SVn in

Contact

088 - 253 94 00

ma-do: 08.30 - 17.30 uur

vr: 8.30 – 17.00 uur

 

Veelgestelde vragen

We hebben de meestgestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Zo vindt u snel het antwoord op uw vraag. Staat uw vraag er niet bij? Bel of mail ons gerust, of vul het contactformulier in.

Top 5 veelgestelde vragen

Bekijk alle veelgestelde vragen

Bellen & e-mailen

Heeft u een vraag of opmerking over een lening of onze dienstverlening? Bel 088 - 253 94 00 of mail ons en we helpen u zo snel mogelijk. Mail naar info@svn.nl of gebruik het contactformulier. Wilt u graag teruggebeld worden? Vul dan het ‘Bel mij terug’-formulier in.

Adres & Route

Heeft u een afspraak of wilt u iets opsturen? Hier vindt u onze adresgegevens.

SVn | Stimuleringsfonds Volkshuisvesting Nederland

Postadres

Postbus 40
3800 AA Amersfoort

Bezoekadres

Computerweg 11-13
3821 AA Amersfoort

Bankgegevens

KvK: 41.04.26.10
IBAN: NL32 RABO 0265866294

 

 

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen.

Om u hierbij zo goed mogelijk te helpen is het belangrijk dat u onze klachtenprocedure volgt. Hiernaast leest u hoe de klachtenprocedure in zijn werk gaat.

Kifid

Wij doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht u toch niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht door SVn, dan kunt u:

  • Nadat de klachtenprocedure bij SVn is afgelopen, neemt u contact op met de Ombudsman van het Kifid. Kifid is het onafhankelijk Klachteninstituut voor Financiële Dienstverleners. Op www.kifid.nl leest u hoe de procedure in zijn werk gaat. Kifid doet een bindende uitspraak. Het aansluitnummer van SVn bij Kifid is 300.009360.
  • Uw klacht voorleggen aan een bevoegde rechter.
Klacht indienen bij SVN

Klachtenprocedure SVn

Hoe kunt u een klacht indienen?

Kies de manier waarop u uw klacht wilt indienen:

  • Via het contactformulier.
  • Per post:
    SVn, Postbus 40, 3800 AA Amersfoort

Geef bij uw klacht altijd aan ons door:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer.
  • De beschrijving van uw klacht.
  • Eventuele aanvullende stukken die van belang zijn voor de afhandeling van uw klacht.

Let op: deze stukken kunnen niet via het contactformulier worden ingediend.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Wij behandelen uw klacht binnen 10 werkdagen, gerekend vanaf de dag dat uw klacht binnenkomt. U ontvangt binnen die 10 dagen een reactie van ons. Het kan voorkomen dat we uw klacht niet binnen 10 werkdagen kunnen behandelen. U ontvangt dan binnen 5 werkdagen een bericht van ons.